Integrated Marketing Communication
I 10 migliori prodotti di luglio 2025
Ultimo aggiornamento:
4 luglio 2025
McGraw Hill
Le agenzie di comunicazione nel nuovo scenario dell’Integrated Marketing Communication: Innovazione, competizione e relazioni
Spedizione gratuita
99
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Rowman & Littlefield Pub Inc
Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Advertising and Integrated Marketing Communications
95
QUALITÀ OTTIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Routledge
Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World (English Edition)
88
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
Cengage Learning
Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
18% Sconto
87
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Rowman & Littlefield Pub Inc
Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation
32% Sconto
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Routledge
Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World
68% Sconto
81
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Pearson
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition
21% Sconto
77
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
▼ Mostra di più
▲ Mostra di meno
Pubblicità integrata, promozione e comunicazione di marketing, edizione globale
Tipo di prodotto: ABIS BOOK
Marca: Pearson
74,00 € SU AMAZON
Rowman & Littlefield Publishers
Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation (English Edition)
74
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
McGraw-Hill Education
Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work
83% Sconto
66
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
communication marketing
integrated marketing
fashion marketing & communication
fashion marketing communication
integrated marketing, promotion and communication
destination marketing an integrated marketing communication approach