Omnichannel Customer
I 10 migliori prodotti di settembre 2025
Ultimo aggiornamento:
24 settembre 2025
Independently published
Omnichannel Customer Engagement in Pharma: A guide to Pharma professionals on how Digital Transformation can lead to Omnichannel Customer Engagement
Spedizione gratuita
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Tecniche Nuove
Omnichannel Customer Experience: Come creare un progetto omnicanale, efficace e redditizio con l'aiuto della Marketing Automation
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Routledge
Loyalty Management: From Loyalty Programs to Omnichannel Customer Experiences
19% Sconto
93
QUALITÀ OTTIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Kogan Page
The Future of Luxury Customer Experience: How to Create High-Value, Personalized Omnichannel Experiences
Spedizione gratuita
89
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
Independently published
Omnichannel to Optichannel Transformation in Pharma: Redefining Pharma Customer Engagement in the Age of AI: 2
Spedizione gratuita
85
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Kogan Page
Data-Driven Customer Experience Transformation: Optimize Your Omnichannel Approach
Spedizione gratuita
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Independently published
Omnichannel Marketing: Discover How to Unite SEO, Email, Social Media, Ads, and Retail Marketing Into a Seamless Strategy That Attracts Customers and Increases Sales
Spedizione gratuita
80
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
McGraw-Hill Education
Omnichannel grocery retail. Redefining the customer experience and customer journey
Spedizione gratuita
78
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
Kogan Page
Omnichannel Retail: How to build winning stores in a digital world
74% Sconto
Spedizione gratuita
73
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
Omnichannel Institute
Hello $FirstName: Profiting from Personalization. How putting people's first name in emails is only the first step towards customer centricity
69
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
omnichannel customer experience
customer