Omnichannel Customer Experience
I 10 migliori prodotti di settembre 2025
Ultimo aggiornamento:
24 settembre 2025
Tecniche Nuove
Omnichannel Customer Experience: Come creare un progetto omnicanale, efficace e redditizio con l'aiuto della Marketing Automation
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Routledge
Loyalty Management: From Loyalty Programs to Omnichannel Customer Experiences
19% Sconto
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Kogan Page
The Future of Luxury Customer Experience: How to Create High-Value, Personalized Omnichannel Experiences
Spedizione gratuita
92
QUALITÀ OTTIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Kogan Page
Data-Driven Customer Experience Transformation: Optimize Your Omnichannel Approach
Spedizione gratuita
88
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
McGraw-Hill Education
Omnichannel grocery retail. Redefining the customer experience and customer journey
Spedizione gratuita
84
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Springer Gabler
Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing: Analysis of Marketing Instruments, Channel Integration and Customer Experience Dimensions during the Customer Journey
Spedizione gratuita
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Independently published
Omnichannel Customer Engagement in Pharma: A guide to Pharma professionals on how Digital Transformation can lead to Omnichannel Customer Engagement
Spedizione gratuita
81
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Independently published
Omnichannel Marketing: Discover How to Unite SEO, Email, Social Media, Ads, and Retail Marketing Into a Seamless Strategy That Attracts Customers and Increases Sales
Spedizione gratuita
75
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
Routledge
Customer Experience in Fashion Retailing: Merging Theory and Practice
Spedizione gratuita
74
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
Emerald Publishing Limited
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey
68
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
omnichannel customer
customer experience
customer experience design
customer experience manager
customer experience manuale
customer experience libro
la customer experience