Customer Experience Design
I 10 migliori prodotti di maggio 2025
Ultimo aggiornamento:
2 maggio 2025
APOGEO
Customer experience design. Imparare a mettere i clienti al centro con il design thinking
Spedizione gratuita
99
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
Franco Angeli
Customer Experience Design. Progettare esperienze di marca memorabili sui media digitali
Spedizione gratuita
97
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Pearson
Customer Experience Manual, The: How to design, measure and improve customer experience in your business
Spedizione gratuita
92
QUALITÀ OTTIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Jones Media Publishing
Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!
Spedizione gratuita
92
QUALITÀ OTTIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
1Min30 Publishing
Customer Experience (Re)design !: L'expérience client (re)mise à plat !
Spedizione gratuita
84
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Routledge
Sustainable Customer Experience Design: Co-creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality
Spedizione gratuita
80
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Independently Published
The Customer Experience Playbook: A practical guide for Customer Experience leaders
Spedizione gratuita
80
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
▼ Mostra di più
▲ Mostra di meno
The Customer Experience Playbook: una guida pratica per i responsabili della Customer Experience
LIBRO ABIS
14,55 € SU AMAZON
Tasora Books
Customer Experience Management: How to Design, Integrate, Measure and Lead
74
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
Hanser Fachbuchverlag
Customer Experience Design: Erlebnisse für erfolgreiche Kundenprojekte gestalten
Spedizione gratuita
70
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
SBVV
Customer Experience Strategy - Design & Implementation: Outgrow your competitors by making your business to business customers happier: 1
Spedizione gratuita
70
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
customer experience
design experience
experience design
customer experience libro
customer shopping experience
customer experience manager
omnichannel customer experience
la customer experience
customer experience libri
customer experience management