Customer Journey Libri
I 10 migliori prodotti di agosto 2025
Ultimo aggiornamento:
8 agosto 2025
Independently published
Le basi della CX.: Ascolto, Feedback, Customer Journey
Spedizione gratuita
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
O'Reilly
Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagrams
Spedizione gratuita
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Wharton School Press
The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity
Spedizione gratuita
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Lioncrest Publishing
The Seven Pillars of Customer Success: A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company
Spedizione gratuita
88
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
De Gruyter
The Journey Mapping Playbook: A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Sharing the Value of Customer Journey Mapping
87
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Palgrave Macmillan
Artificial Intelligence along the Customer Journey: A Customer Experience Perspective
81
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Independently published
Customer Mindset: Riflessioni, strategie, strumenti per capire i clienti nell'era digitale
Spedizione gratuita
78
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Practical Inspiration Publishing
The 10-Second Customer Journey: The CXO’s playbook for growing and retaining customers in a digital world: The Cxo’s Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World
Spedizione gratuita
77
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
eBusiness Marketing Book
The Ideal Customer Experience Journey: How to Make it a Reality Every Time (Customer Service and Development) (English Edition)
71
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
The Smarter Crew
Journey To Centricity: A customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism
Spedizione gratuita
70
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
customer journey
customer experience libri
customer care libri