Customer Journey Libri
I 10 migliori prodotti di settembre 2025
Ultimo aggiornamento:
23 settembre 2025
Practical Inspiration Publishing
The 10-Second Customer Journey: The CXO’s playbook for growing and retaining customers in a digital world: The Cxo’s Playbook for Growing and Retaining Customers in a Digital World
Spedizione gratuita
99
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#1 VINCITORE
The Smarter Crew
Journey To Centricity: A customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism
Spedizione gratuita
98
QUALITÀ MASSIMA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#2
Lioncrest Publishing
The Seven Pillars of Customer Success: A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company
Spedizione gratuita
96
QUALITÀ SUPERIORE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#3
Independently published
Le basi della CX.: Ascolto, Feedback, Customer Journey
Spedizione gratuita
90
QUALITÀ DISTINTA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#4
De Gruyter
The Journey Mapping Playbook: A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Sharing the Value of Customer Journey Mapping
83
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#5
Wharton School Press
The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity
Spedizione gratuita
82
QUALITÀ AFFIDABILE
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#6
Palgrave Macmillan
Artificial Intelligence along the Customer Journey: A Customer Experience Perspective
Spedizione gratuita
79
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#7
Independently published
Customer Mindset: Reflections, strategies, and tools for understanding customers in the digital age
Spedizione gratuita
76
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#8
WM
Customer Experience 5
Spedizione gratuita
71
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#9
O'Reilly UK Ltd.
Mapping Experiences: A Complete Guide to Creating Value through Journeys, Blueprints, and Diagrams: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagrams
Spedizione gratuita
69
QUALITÀ BUONA
VEDI SU AMAZON
Amazon.it
#10
customer journey
customer experience libri
customer care libri